22 noiembrie 2010

Primul pas spre a mă dezvolta personal mai mult.


Salut, Mă numesc Codreanu Petru, astăzi am început de dimineață cu un gînd care de ceva timp mă framînta, să fac ceva deosebit pentru mine, și ceva special pentru alții. Pe data de 17.01.2010 cu aproape 11 luni în urmă pe la o bucată de noapte (vezi ora publicării primei poze, posibil cînd am venit de la discotecă) nu mă prindea somnul, mă uitam la fotografiile din telefonul mobil și tot scotocind prin meniul lui, fiindcă îmi place să le pun la încercare aparatele electronice, dispozitivele tehnice care îmi pică pe mîna mea, și tot încercînd obțiunile meniului am ajuns la o obțiune – „send to blog” – da interesant, hai să o incerc am spus eu în gîndul meu.
Eu pe timpul cela eram o persoana care accesam foarte mult internetul, regulat îmi citeam fluxurile de știri, accesam rețelele sociale și pe lîngă toate acestea tot ce ținea de internet accesam cu ajutorul telefonului mobil, nu prea aveam multă închipuire ce să reprezinte un blog personal, acentuiez „blog personal” - să fiu administrator al siteului, ce ar trebui să conțină, cum se poate de făcut aranjarea sau mai bine zis designul siteului, nu trăgeam atenție la toate chestiunile acestea, etc. Acum am început să înțeleg capacitatea internetului de a ne înfluiența pe noi toți și de aceea nu voi sta nici eu deoparte, și ca scop imi propun „Să – mi dezvolt abilităţile mele pentru ca să pot oferi valoare lumii din jur” cu ajutorul internetului și desigur cu ajutorul vostru cititori și vizitatori ai siteului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu